Om fotokalendrar och fotoböcker…

Om fotokalendrar och fotoböcker så tycker jag…

  • att de är en bra idé
  • att de är roliga att ha
  • att de är roliga att ge bort till relevanta släktingar
  • att det är ett perfekt sätt att bevara minnen

samt…

  • att de är APTRÅKIGA och JÄTTEJOBBIGA att göra

Dessutom är jag lite bitter över att 4/5 av familjen är på träningsläger med skidklubben medan jag är hemma i ett grått och blåsigt Stockholm. Men jag ska på kurs mån-ons så jag fick vackert stanna  hemma. Suck.

Fördelar med detta:

  • Jag får sova så länge jag vill
  • Det är knäpptyst hemma
  • Jag hinner göra ovan nämnda fotoprodukter i lugn och ro

Nackdel:

  • JAG FÅR INTE ÅKA SKIDOR!

Vad gör ni en grå helg som denna?

 

8 thoughts on “Om fotokalendrar och fotoböcker…

  1. Åh jag ligger hopplöst efter med mina fotoböcker, har ett halvår , dvs två böcker att göra – men när? Borde göra en fotokalender oxå… Borde kanske oxå ha några ensamma dygn för att reda i detta.

  2. Jag håller med om fotoböcker. Alltid när man är nästan klar så hakar det upp sig så man måste göra om allt… Den här helgen jobbar jag så det är verkligen fullt upp.

Leave a Reply

