Julutmaning dag 5

Dag fem i Bokhoras julutmaning. Jag fick läsa meningen flera gånger: Otänkbar att läsa på vintern. Otänkbar? På vintern? Finns det ens sådana böcker? Nej, jag kan nog inte komma på en enda bok som jag inte skulle kunna läsa närsomhelst på året. Jag får kolla runt bland andra och se hur ni har resonerat kring det här.

One thought on “Julutmaning dag 5

  1. Jag kunde inte heller komma på någon som jag inte skulle kunna läsa någon särskilt årstid. Lyssnade ju på God jul i somras, och den titeln har ju ett lite juligt namn, men det gick alldeles utmärkt.🙂

Leave a Reply

