Sen sammanfattning

Tja, så dags att komma med en oktobersammanfattning i mitten av november tänker ni, men den är kort och kan formuleras i två punkter:

  • Jobb
  • Livet (de nödvändiga delarna)

Saker som inte rymdes i oktober:

  • Läsning
  • Bloggande
  • Träning
  • Livet (de roligare delarna)

De senaste två veckorna har tillvaron dock blivit något mer hanterbar så nu hoppas jag så smått kunna återerövra de under oktober oprioriterade punkterna ovan. Idag har jag ju till exempel både tränat, bloggat (bevisligen) och shoppat. Inte illa. Och lite läsning orkar jag nog också med innan sömnen kommer krypande. 

Väl mött november! Även om jag knappt noterade den första halvan…

5 thoughts on “Sen sammanfattning

  1. Var inte färdig med mitt svar……jag har varit med om ett par större omorganisationer och det var inte att leka med eller jo det blev lite av en lekstuga ett tag….Hoppas att det inte blir alltför jobbigt och en bra utkomst!
    Hoppas att du får en fin helg, kan andas ut lite, koppla av!🙂

Leave a Reply

