Aggressiva augusti

Jodå, aggressiv skulle den vara den här månaden bestämde Yllet. Så hur blev det då? 13 pass lyckades jag skrapa ihop. Hade chansen på 14 men jag mådde verkligen inte speciellt bra i går morse så jag stod över morgonpasset. Bilderna på FB tyder på att det var ett superjobbigt men kul pass men med tanke på hälsan så är jag ändå bekväm med att jag stod över.

Dessa 13 pass bestod av 6 bootcamppass, 3 vandringsdagar (s k lågintensiv träning) och 4 löppass. Ganska nöjd ändå med tanke på att det var semester första halvan och panikvardag andra halvan av månaden.

Nu är det ny månad, nya träningstag. Jag ska på en utbildning i dagarna tre och vi inleder tydligen i eftermiddag med någon slags träning, det står på packlistan att man ska ha kläder för “indoor training” med sig. Blir intressant att se vad det är. Jag tar också med kläder att springa i på mornarna, det brukar ju inte bli så värst mycket rörelse under själva konferensdagarna tänker jag.

6 thoughts on “Aggressiva augusti

Leave a Reply

