En söndagsmorgon i augusti

Så där ja, då börjar man känna igen vissa rutiner från innan semestern. Jag säger inte att rutinerna satt sig än, men någonstans där längst bak i hjärnan ligger minnena och skvalpar.

Denna söndag bjuder på ett strålande vackert väder och jag har nu tillbringat en timme vid köksbordet i sällskap med en kopp te för att färdigställa en rapport till i morgon. Klar! Nu tänker jag byta om och ge mig ut och springa en sväng innan övriga familjen vaknar till. Gäller att nytta egentid när den ges.

Igår var vi ute och badade, får se vad vi hittar på idag. Både jag och maken dock rörande eniga om att helger som denna inte ska läggas på saker som städning och trädgårdsarbete (visst är det konstigt att vi alltid ligger efter på de områdena?).

Vad ska ni göra?

One thought on “En söndagsmorgon i augusti

  1. Jag har ett mindre trevligt besök hos dr imorgon så dagen spenderas så nära en toalett som möjligt.
    Hoppas ni njutit väl av dagen!

Leave a Reply

