Om att vara tillbaka

Alltså… Det här med att börja jobba… Och synka outlookkalendrar. Alla barnens aktiviteter som drar igång. Kaoset hemma efter x antal veckors frånvaro. 

Jag vet inte jag. Är det liksom inte lite överreklamerat? (Kom på mig själv att ge grannfrun onda ögat i ren och skär avundsjuka pga att hon är hemmafru. Moget. Men hon märkte nog inget…)

Jag har läst massor av bra böcker. Jag måste uppdatera klassikersommar. Jag vill vara med i Kvinnoalfabetet. 

Men jag orkar inte. Orkar inte öppna datorn. 

Nästa vecka?

8 thoughts on “Om att vara tillbaka

  1. Ja, nu är det vardag på riktigt fast man behöva hålla fast sommar- och semesterkänslan ett tag till.. iaf jag. Har haft en sommar med god läsström. Känns bra. Den strömmen skulle jag gärna vilja behålla också.

Leave a Reply

