#detaljer

Jag är oftast inte speciellt uppmärksam på bokomslag. Alltså, jag tittar på dem och kan både köpa och avstå från inköp pga dem men jag lägger dem sällan på minnet. 

Ikväll under middagen pratade jag om att jag äntligen börjat läsa Lamentation, en bokkaramell jag sugit på länge nu. Då konstaterar Äldsta att alla böckerna i den serien har ett lås på framsidan. Det har jag aldrig noterat och kan inte heller svära på att det är sant, men just på den här är det i alla fall så, det är jag säker på. 

  
Sommarlov med Kulturkollo

Leave a Reply

