Matchad midsommarläsning

Nej, mina vänner. Det här blev ingen toppenmidsommarafton. 

Jag inledde starkt med en löprunda strax efter sju i morse. I regn. (Behöver jag påtala att jag var alldeles ensam?) Jag hade ju anmält mig till den där fb-gruppen med alla som springer på midsommarafton… Det var lite blött men det kändes bra och gick riktigt lätt. Efter frukost började jag känna mig rätt risig och gick och lade mig. Var sedan hemma hos vänner på andra sidan stan på sillunch men sen orkade jag inte mer. Jag lämnade man och barn för fortsatt firande och åkte hem och sov. Agerade sedan taxi och hämtade hem dem senare på kvällen. Missade både champagne och löjrom, men jag hade ändå inte känt någon smak, och jag hade nog inte varit ett särskilt muntert sällskap. 

Nu nedbäddad igen. Hoppas på snabb bättring och att förkylningen inte blir värre än så här. Med i sängen följer också sommarens första klassiker. Mycket matchad mot lakanen😉.

Hoppas ni andra haft en trevlig dag/kväll och att ni inte regnat bort. 

   

6 thoughts on “Matchad midsommarläsning

Leave a Reply

