Bara för att…

Skyller på Lyrans Klassikersommar.

Och på att jag snart fyller år. 

Och på att jag känner mig lite ledsen. 

Och på att jag fick äta lunch själv. 

Och på att jag behöver tänka på något annat än att lilla bilen igår kördes in i en grindstolpe (både bil och grind behöver vård…).

Och på att jag säkert är värd det. 

  

2 reaktioner på ”Bara för att…

  1. Trist på bilen. Minns när jag skulle övningsköra med min far. Bodde hemma och vi hade grindstolpar. Skulle svänga in på garageuppfarten och märker att klockan i bilen borde ställas om. Försöker göra det samtidigt som jag svänger in mellan grindstolparna. Lyckades missa dessa …men inte garaget …

Kommentera

