Boktips önskas

Det är min tur att bestämma bok (och restaurang) till nästa bokklubbsträff. Jag har bestämt att vi ska läsa Att ringa Clara av Anna Schulze som jag själv är mycket nyfiken på. Då nästa träff inte är förrän i augusti ska jag också bestämma en extra bonusbok att läsa till dess. Men där går jag bet. 

Tips på bra diskussionsbok till bokklubb bestående av sju kvinnor mellan 40-43 emottagets tacksamt. Den ska finnas i pocket och vara på svenska. Alla genrer tillåtna, utom chick lit-böcker (pga att undertecknad ej gillar, inte pga generellt förbud).

One thought on “Boktips önskas

  1. Pingback: Sommarläsning | Tant Augustas tekopp

Leave a Reply

