Saker som händer i mitt spännande liv en måndag i april – ett rafflande inlägg

Jag ska klippa mig idag. Mycket välbehövligt. Verkligen. Absolut inget revolutionerande, det ligger inte för mig som personlighetstyp, utan samma gamla axellånga hår. Men det funkar.

Jag har börjat slänga kläder. Allt för att tvinga mig själv till shopping. (I de flesta andra sammanhang är jag en ytterst normal person men just på den här punkten… I suck!)

Jag ska basta ikväll. Det måste väl ändå bli varmare i havet någon gång? Sist var det ruskigt kallt.

Jag har lämnat in tre kavajer, två kjolar och två byxor till kemtvättsbilen här på jobbet. Smidigt.

Jag har tränat på morgonen. ÅSM april går som tåget än så länge!

Jag har det bra.

Ja, det var väl det.

Happy Monday!

4 thoughts on “Saker som händer i mitt spännande liv en måndag i april – ett rafflande inlägg

  1. Fast du MÅSTE ju inte bada i havet för att du bastar väl? Har isen ens släppt menar jag?!😐
    Jag må älska vintern men jag var glad idag när det var varmt och jag hade ballerinor på mig!!

    • Måste är väl en definitionsfråga i det här fallet. Om jag inte badar står jag inte ut i värmen i bastun. Och det är onekligen otroligt uppiggande. Däremot erbjöd sig min frisör att jobba över och därmed ha tid att fixa lite slingor i mitt hår och då drog det ut på tiden så pass att jag inte hann till bastun kl sju. Men det var det värt. Ny bastutid kommer redan på måndag. Ny frisörtid först i augusti.

Leave a Reply

