Magiska mars…. not so magical om vi säger så

Jovisst, jag hade höga förhoppningar på mars ur träningssynpunkt. Det var innan jag fick halsfluss #1 under sportlovet och fick äta penicillin í tio dagar och två dagar efter avslutad kur fick halsfluss #2 med ytterligare tio dagars pillertrillande. Sen vågade jag mig äntligen iväg och fick ett (1) träningspass innan en liten käck förkylning slog till.

Vet ännu inte vad Yllet ger april för benämning men vad det än blir så är jag på! Nu drar vårträningen igång efter påskolvet och då, DÅ ska jag köra mina tre military bootcamp-träningar varje vecka. Nu vägrar jag vara sjuk mer. Så det så.

Nu ska här köras 100 burpees och armhävningar och släpa runt på Sten och springa backintervaller och Idioten och annat fantastiskt jobbigt.

2 thoughts on “Magiska mars…. not so magical om vi säger så

Leave a Reply

