Lesson learned

Jag visste det. Eller anade det i alla fall. Jag skulle inte ha skrivit om f-ordet igår…

Inatt kom feber och halsfluss tillbaka. Ny pencillinkur i tio dagar. 

Hädan efter ska jag låta hälsan tiga still och inte påtala när den är på plats. 

Har lätt febrig legat i sängen och varit med på x antal telefonmöten. Känns jättesunt. Not. 

Ja. Jag är aningens bitter. Jag är en rätt bra person, jag tycker verkligen inte att jag har gjort mig förtjänt av det här evighetslånga sjukdomseländet. 

Over and out. 

7 thoughts on “Lesson learned

    • Vila? Haha, det blir svårt. Tillbaka på jobbet idag. Resonerade som så att jag inte blir sjukare av att sitta framför en dator där än hemma. Men visst, jag kan ju fortfarande inte träna än på ett tag. Kommer att göra allt i min makt för att det här ska bli sista sjukdomsomgången…

      • Hihi! Ja, det är många av oss som har svårt med det här att vila, och jag är definitivt en i gånget. Tyvärr kan det ändå behövas ibland för att kroppen och själen ska kunna återhämta sig. Hoppas du får vara frisk nu, och att du får en trevlig helg.

Leave a Reply

