YES!

När jag läste tidningen i morse såg jag att de sätter upp ytterligare några föreställningar av Richard III på Dramaten.

Min man kastade sig över bokningen medan jag ringde min far och säkerställde barnvakt.

Biljetter bokade, den 24 mars är det dags!

Det här är nämligen en pjäs som vi båda har velat gå och se men själva bokningsprocessen har fallit i facket “saker vi borde göra” och har sedan liksom aldrig blivit av. Jag blev besviken när pjäsen slutade spelas och ganska så sur på mig själv för att jag inte lyckats ta tag i det hela. Men nu, nu har vi biljetter. 24 mars är det dags.

Så nöjd.

2 thoughts on “YES!

Leave a Reply

