Självömkan

Jag har fått influensa. Med feber som inte ens Ipren riktigt klarar av helt. Visst, tempen sjunker men jag har likväl feber. Ganska hög feber dessutom.

Den här veckan hade jag redan i torsdags schemalagt minutiöst för att hinna med allting (allting = kopiöst mycket) och var himla nöjd med min planering. Nu, inte så nöjd. Men alltför sjuk för att orka stressa upp mig.

Herregud, vuxna människan skakar av feber och har ont i varenda litet hårstrå på kroppen. Nästa år ska jag vaccinera mig.

Sade jag att jag tycker fruktansvärt synd om mig själv?

14 thoughts on “Självömkan

Leave a Reply

