Kort liten yoga

Hm, dagens planerade lilla springtur ersattes av några yogaövningar. Jag har ont i vrister, knän, bäcken, ländrygg och axlar. Vill här poängtera att jag är 41. Inte 101. Började faktiskt bli lite orolig men så vips slog den till. Förkylningen. Så nu hoppas jag innerligt att det onda försvinner snart, att det bara var någon elak bacill som fick hela kroppen att reagera.

Den ljuvliga sommarvärmen är nog bra för det mesta inbillar jag mig. Men det 12-gradiga havet står jag över. Är inte klokt. Mitten av juli och det är 12 grader i vattnet. Hur är det möjligt?

Leave a Reply

